تهاتر ملک با ماشین

توسط0
990
تهاتر ملک با ماشین

تهاتر ملک با ماشین : همه ما بارها واژه تهاتر به  گوشمان خورده است وشاید برایمان این سوال پیش آمده باشد  که تهاتر چیست؟

به  همین خاطر در این بخش پیش از صحبت کردن راجع به تهاتر ملک با ماشین و نحوه انجام آن میخواهیم با مفهوم این واژه و همچنین انواع آن بیشتر آشنا شویم.

 

آشنایی با مفهوم واژه تهاتر و تاریخچه آن

تهاتر در واژه به معنای معامله پایا پای میباشد که از زمان های گذشته تا کنون در میان مردم رایج بوده است حتی در زمانهای گذشته مردم به تبادلات محصولات دامی و کشاورزی خود با یکدیگر میپرداختند .

با گذشت زمان و تخصصی تر شدن کارها این مبادلات به اشکال وسیع تر وتخصصی تر صورت گرفت که اصطلاحا به انجام این مبادلات تهاتر گفته شد که امروزه  باپیشرفته تر شدن جوامع انجام تبادلات میان ماشین و ملک و برعکس آن و بسیاری از اقلام دیگر رونق گرفته است که اصطلاحا به آن تهاتر ملک با ماشین و یا تهاتر ماشین با ملک گفته میشود .

به طورکلی  به هرنوع معامله ای که در آن دوکالا با یکدیگر مبادله شوند تهاتر کالا با کالا گفته میشود و هیچ گونه ابزار و یا واسطه ای در این بین برای انجام تبادلات وجود نخواهد داشت.

 

انواع تهاتر

تهاتر نیز انواع مختلفی دارد که عبارت است  از:

 

  • تهاتر قراردادی
  • تهاتر قهری
  • تهاتر قضایی

 

چه زمانی از تهاتر استفاده میشود ؟

در کشورهایی که وضعیت اقتصادی بسیار نابسامان میباشد و کشور دارای محدودیت هایی میباشد و یا در زمانهایی که شخصی نمیخواهد سرمایه خودرا به پول نقد تبدیل نماید تهاتر ملک و یا خودرو و یا هر کالای دیگری را انجام میدهد تا ارزش پولش در لحظه حفظ گردد.

از طرفی برخی سازندگان ملک و املاک به دلیل گران شدن مصالح ساختمانی ترجیح میدهند در ازای مصالحی که ازتولیدی خاصی میخرند ملکی را با آنها به اندازه قیمت مصالح مبادله کنند که به انجام چنین معامله ای تهاتر ملک گفته میشود .

 

آیا تهاتر املاک افزایش داشته است؟

در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم بله این روزها به دلیل کاهش ارزش ریالی ونوسانات ارزی  انجام تهاتر به خصوص در زمینه املاک به شدت افزایش پیدا کرده است و فروشندگان زمین و ملک به خصوص در شمال کشورمان دست بع تبادل زمسن و ملک خود با ملک های دیگر ویا حتی اتومبیل میزنند و پولشان را نقد نمیکنند و بدین صورت امکان ضرر وزیانشان خواهد بود وارزش سرمایه شان حفظ میگردد.

تهاتر ملک با ماشین

 

شرایط  تهاتر ملک با ماشین

 در این نوع معامله که اصطلاحا به آن تهاتر ملک با ماشین گفته میشود شخصی که دارنده ملکی میباشد آن را با شخص دیگری که اتومبیلی به همان میزان ارزش دارد مبادله میکند  و با آن اصطلاحا معاوضه یا تهاتر ملک با خودرو میگویند برعکس آن نیز امکانپذیر است که شخصی صاحب ماشینی باشد و آن را با ملکی برابر با ارزش ماشین خود تبادل نماید در این صورت به آن تهاتر اتومبیل با ملک میگویند .

ازطرفی نوسانات زیاد در بازار اتومبیل و املاک باعث شده است تا فروشندگان فعال در این زمینه بجای فروش کالاهای خود به تعویض وتهاتر این کالاها با یکدیگرنمایند .

برای کسب اطلاعات دقیق تر در زمینه انجام تهاتر ملک با ماشین از طریق مجموعه ما میتوانید با شماره تلفن های درج  شده روی سایت تماس حاصل فرمایید تا شرایط دقیق و هچنین هزینه  انجام این تهاتر توسط کارشناسان فعال در این زمینه  برای شما مطرح گردد .

درمقاله های قبلی در باره تهاتر ملک وتهاتر ماشین به صورت جداگانه صحبت کرده ایم با مراجعه به بخش های تهاتر ملک  و   تهاتر خودرو  میتوانید آن را مطالعه نمایید .

 

مزایای تهاتر ملک با اتومبیل  چیست ؟

از مزایای انجام این تبادل و تهاتر این است که طرفین معامله هردو سود میکنند زیرا نیازی نیست که کالای خودرا پایین تر از ارزش واقعیشان به فروش برسانند تا درصدی هم سهم واسطه ها گردد و هردوکالا به اندازه ارزش واقعیشان به فروش میرسند .

با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو ها بخصوص خودروهایی که از کشورهای دیگر وارد کشورمان میشود بخاطره اینکه قیمت بالایی دارند انجام تهاتر و مبادله آنها بسیار پرسود تر میباشد و امکان ضرر و زیان در آن بسیار کم خواهد بود زیرا نقدینگی صورت نخواهد گرفت و این به نفع طرفین انجام معامله میباشد به شرطی که ارزش هردو محصول نیز یکسان باشد .

 

 بهترین مرکز تهاتر ملک با اتومبیل

مجموعه ما با در نظر گرفتن کادری مجرب شمارا راهنمایی مینماید تا بهترین معمامله را انجام دهید و در انجام معامله ضرر و زیان نکنید پس انتخاب مجموعه ای که در آن قرار است تهاتر انجام گیرد بسیار مهم است و به دلیل تجربه بالایی که این مجموعه ها دارند بهتر است زیرنظر آنها این معامله بزرگ را انجام دهید تا مرتکب اشتباه نشوید .

مجموعه ایران تهاتر یکی از با تجربه ترین و بزرگ ترین مجموعه ها در زمینه انجام انواع تهاتر و مستغلات آن میباشد و شما عزیزان میتوانید با مشاهده رزومه کاری ما تهاتر انواع ملک با ملک و یا تهاتر ملک با اتومبیل و حتی تهاتر ملک با سایر کالا ها و….. را با اطمینان خاطر به ما بسپارید تا نتیجه مطلوبی از انجام این مبادله حاصل آید .

کارشناسان ما به صورت آنلاین و به سوالات شما در زمینه تهاتر انواع کالا ها با یکدیگر و شرایط لازم برای انجام این عملیات و همچنین هزینه انجام آن پاسخگو میباشند و بهترین راه ها را  با در نظر گرفتن شرایطتان در اختیارتان قرار میدهند تا بهترین انتخاب را داشته باشید .

54321
(0 votes. Average 0 of 5)
نظر بدهید