تهاتر محصولات صنعتی

توسط0
1838
تهاتر محصولات صنعتی

تهاتر محصولات صنعتی در انواع مختلف در سایت ایران تهاتر ممکن است. شما می‌توانید هر گونه محصولات صنعتی را آگهی کنید تا طبق قوانین، تهاتر کالاهای صنعتی صورت گیرد.

تهاتر محصولات صنعتی

کالاهای صنعتی کالاهایی هستند که افراد یا سازمان‌ها با هدف فرآوری بیشتر یا استفاده در فرآیند کار خریداری می‌شود. کالای مصرفی با کالای صنعتی کاملا متفاوت است و این تفاوت در هدف خرید است.

محصولات صنعتی به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • کالاهای سرمایه‌ای: کالاهای بادوامی هستند که طول عمر آن‌ها زیاد است و به زودی از بین نمی‌روند. در فرآیند تولید و کنترل محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند. چون قیمت بالایی دارند کالاهای سرمایه‌ای هستند و جز سرمایه‌های آن شرکت محسوب می‌شوند.
  • مصرفی و خدماتی: کالاهایی که به صورت مستقیم در کالای ساخته شده استفاده نمی‌شود.
  • مواد اولیه و قطعات: این قطعات وارد خط تولید می‌شوند.

تهاتر کالاهای صنعتی در هر کدام از این موارد صورت می‌گیرد و می‌تواند در هر سطحی مانند خرده فروشی‌ها، بین سازمانی و بین المللی و… انجام شود.

تهاتر محصولات صنعتی

مزایا تهاتر محصولات صنعتی

  • اگر تهاتر صورت گیرد افزایش تولیدات نیز مقدور می‌شود.
  • و باعث افزایش نیروی انسانی و کار می‌شود.
  • جابجایی پول نقد کمتر خواهد شد.
  • در شرایط اقتصادی نامناسب برای سرپا نگه داشتن برخی از مشاغل است.
  • در شرایط تحریم‌ها راه حل مناسبی برای تجارت‌های بین المللی است.

تهاتر ماشین آلات صنعتی نیز در این زمینه کمک کننده خواهد بود.

تهاتر به عنوان یک جایگزین مناسب برای پول است. در دوره‌ بی ثباتی واحد پول و در دسترس نبودن آن می‌توان از این نوع معاوضه استفاده نمود. وجود تحریم‌های ارزی، شرایط سخت اقتصادی، کمبود عرضه پول دلیلی برای انجام تهاتر کالاهای صنعتی است. با وجود همه محدودیت‌ها معاملات در سطح بین المللی می‌تواند انجام شود. در بسیاری از کشورها از این روش به عنوان یک راهکار برای بهبود روند اقتصادی استفاده می‌شود.

تهاتر محصولات صنعتی با چه مواردی مجاز است

در این شرایط و برای محصولات صنعتی نیز امکان معاوضه با انواع دیگر وجود دارد. شرطی که وجود دارد هم ارزش بودن مورد انتخابی است.

جمع بندی

سایت ایران تهاتر پذیرای آگهی‌های شما در این زمینه و دیگر موارد است. شما می‌توانید آن‌ها را در سایت ثبت نموده و همچنین از اپلیکیشن ما نیز استفاده نمایید.

تهاتر محصوللات کشاورزی

54321
(0 votes. Average 0 of 5)
نظر بدهید